slideshow04

Сервис грађана

План и програм уклањања објеката

Законом о планирању и изградњи, члан 171. став 2, прописано је да орган надлежан за послове грађевинске инспекције, сачињава Програм уклањања објеката и одговара за његово извршење.

Правилником о поступку доношења и садржини програма уклањања објеката ближе се прописује поступак доношења и садржина програма уклањања објеката.

Програм укалањања објеката је акт који садржи План уклањања објеката, односно делова објеката и предрачун трошкова уклањања.

План уклањања објеката, односно делова објеката је део Програма који садржи попис објеката чије уклањање је планирано.

Орган надлежан за послове грађевинске инспекције сачињава План на основу службене евиденције о свим извршним решењима за уклањање објеката, односно делова објекта.

План садржи попис свих објеката, односно делова објеката за чије уклањање су решења о уклањању постала извршна и табеларно се приказује.

План и програм уклањања објеката за први квартал (од 01.01. до 31.03.2018. године) можете преузети овде.

Увид у бирачки списак

Увид у бирачки списак можете остварити преко Јединственог бирачког списка на следећем линку:

јединствени бирачки списак

Општинско правобранилаштво

Послове правне заштите, имовинских права и интереса општине Прибој, обавља Општинско правобранилаштво у Прибоју. Општинско правобранилаштво је законски заступник општине Прибој.

Општинско правобранилаштво предузима законом и другим прописима предвиђене правне радње и користи правна средства пред судовима и другим надлежним органима ради остваривања имовинских права и интереса општине Прибој, њених органа и организација чије се финансирање обезбеђује у буџету општине.

Општинско правобранилаштво може давати правна мишљења о правној ваљаности свих општих и појединачних аката које доносе одговарајући органи и организације, када из ових аката настану имовинско-правне обавезе за субјекте чија имовинска права и интересе заступа Општинско правобрнаилаштво.

Функцију Општинског правобранилаштва врши Општински правобранилац који се поставља на период од четири године и може бити поново изабран. За општинско правобраниоца може бити постављено лице које је држављанин Републике Србије, који испуњава опште услове за заснивање радног односа у државним органима, које је завршило правни факултет, положило правосудни испит и има најмање 5 година у струци.

Општински правобранилац одговара за свој рад и за рад Општинског правобранилаштва Скупштини општине Прибој.

У Општинском правобранилаштву општине Прибој запослено је двоје људи, општински правобранилац Јелена Пријовић и стручни сарадник Биљана Јаворац.

Адреса: канцеларија број 41, 12. јануар 108, 31330 Прибој
Контакт телефон општинског правобранилаштва: 033/2452-024
Рад са странкама сваког радног дана од 11:00 - 13:00
E-mail: Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.

Услужни центар

Општински услужни центар Прибој

Општински услужни центар налази се у приземљу зграде општине у старом делу Прибоја. Општински услужни центар је сервис грађана који помаже да Општинску управу приближи грађанима. Формиран је са циљем унапређења рада општине путем информисања грађана, побољшањем комуникације између локалне самуправе и грађана општине Прибој.

У Општинском услужном центру ради 7 радника који су обучени да грађанима благовремено и тачно дају потребне информације .

На шалтеру за дечју заштиту и образовање могу се добити све информације у вези дечјег додатка.

На шалтеру за предузетништво, грађани могу добити све информације око приватног предузетништва. На овом шалтеру потенцијални предузетници сазнаће поступак око отварања приватних радњи, добити обрасце за регистрацију предузетника , предати документа за отварање радње или брисање из регистра АПР.

На два шалтера матичне службе могу се добити изводи из матичне књиге рођених, умрлих или венчаних, заказати венчање, извршити накнадни упис у књиге рођених.

На два шалтера писарнице предају се сви захтеви. За добијање потребних докумената плаћа се Републичка или Општинска административна такса.

Радно време ОУЦ је од 7,30 до 15 часова сваким радним даном осим уторка када ОУЦ ради до 16 часова. Све информације могу се добити на телефон 033/ 2452-341 локал 110.

Тарифа републичких административних такси (у динарима):

Молбе, пријаве и друге поднеске

200,00

За жалбу против решења

300,00

За решења

350,00

Решења о накнадном упису чињеница рођења, венчања и смртиу матичној књизи, промена личног имена, закључење брака преко пуномоћника

630,00

Овера потписа,преписа од сваког полутабака

-за оверу превода

330,00 

40%

Уверење о слободном брачном стању

Остала уверења из матичне књиге

940,00

630,00

Овера пуномоћја

220,00

За издавање потврде о контроли темеља

1.050,00

За одобрења –изградња:

За сваки економски објекат у пољопривреди

За остале објекте

За реконструкцију, дозиђивање , надзиђивање, апаптацију 50%од таксе

 
170,00

520,00

Општинска административна такса коју плаћају грађани ( у динарима )

Област урбанизма и грађевинарстава

Издавање извода из Урбанистичког плана

  • изградња објеката 5.000,00 дин.
  • за реконструкцију објеката 4.000,00 дин.
  • за доградњу, надзиђивање и претварање заједничких просторија у станове 3.000,00 дин

За издавање акта о урбанистичким условима:

  • за изградњу објеката 6.000,00 дин
  • за реконструкцију објеката 5000,00 дин
  • за доградњу, надзиђивање и претварање заједничких просторија у станове 4.000,00 дин

За издавање решења:

  • о исправци границе парцеле 1.000,00 дин
  • о престанку права коришћења земљишта 2.000,00 дин
  • за издавање копије Урбанистичког плана величине полутабака 1.000,00 дин
  • за издавање Решења о исељавању бесправно усељених лица 300,00 дин
  • за издавање акта за обрачун вредности стана 600,00 дин
  • за издавање акта у вези пописа покретне имовине 1.500,00 дин

Републичка административна такса 

уплаћује се на жиро рачун 840-742-221-843-57 позив на број 43-083

Прималац је Буџет Републике Србије



Општинска административна такса

уплаћује се на жиро рачун 840-742251843-73 позив на број 43-083

Прималац је Општинска управа Прибој

Наручивање докумената

Изводе из матичних књига и уверење о држављанству преко on-line формулара на овом Интернету сајту могу да наруче само лица која су уписана у матичне књиге општине Прибој.

Цене издавања и достављања:
- За изводе из матичних књига рођених, венчаних и умрлих плаћа се републичка административна такса од 400 дин, а у случају доставе на кућну адресу плус цена поштанских трошкова.
- За уверења о држављанству плаћа се републичка административна такса од 700 дин, а у случају доставе на кућну адресу плус цена поштанских трошкова.
Таксе за издавање извода и уверења прописане су Законом о републичким административним таксама, а трошкове доставе прописује Пошта Србије.

Рокови достављања:
- Документи се у року од 48 сати предају Пошти Србије, а таксу и поштанске трошкове наплаћује поштар.
- Рок за достављање на територији Републике Србије је 5 дана и достава је поштом поузећем.

Напомене:
- У случају одбијања захтева, бићете контактирани путем телефона или e-maila.
- Свака злоупотреба ове услуге је законом кажњива.
- За додатне информације: Матичарска служба, 033/ 452-341

ОДАБЕРИТЕ ДОКУМЕНТ КОЈИ ЖЕЛИТЕ ДА НАРУЧИТЕ:
Извод из матичне књиге рођених
Извод из матичне књиге венчаних
Извод из матичне књиге умрлих
Уверење о држављанству

Уверење о држављанству

ОБАВЕЗНО ПОПУНИТЕ СВА ПОЉА!!!
Приликом попуњавања користите латинично писмо, са домаћим словима: ć, č, š, đ, ž.

Уверење о држављанству
Име: (*)
Погрешан унос.
Презиме: (*)
Погрешан унос.
ЈМБГ: (*)
Погрешан унос
Дан, месец и година рођења: (*)
Погрешан унос.
Општина и место рођења: (*)
Погрешан унос.
Име и презиме оца: (*)
Погрешан унос.
Датум рођења оца: (*)
Погрешан унос.
Име мајке: (*)
Погрешан унос.
Датум рођења мајке (*)
Погрешан унос.
Уверење се издаје ради регулисања:
Invalid Input
Име и презиме наручиоца: (*)
Погрешан унос.
Адреса становања наручиоца: (*)
Invalid Input
Место и поштански број наручиоца: (*)
Invalid Input
Контакт подаци:
Контакт фиксни или мобилни телефон: (*)
Е-маил:
Invalid Input
Горе наведени подаци су тачни: (*)
Погрешан унос.
Неопозиво наручујем: (*)
Погрешан унос.
  

Документи се након обраде шаљу поштом на кућну адресу наручоца. Таксе и поштарина се плаћају поузећем.

 

Извод из матичне књиге венчаних

ОБАВЕЗНО ПОПУНИТЕ СВА ПОЉА!!!
Приликом попуњавања користите латинично писмо, са домаћим словима: ć, č, š, đ, ž.

Извод из матичне књиге рођених
Број примерака: (*)
Погрешан унос
Име и презиме жаника: (*)
Погрешан унос.
Име и презиме невесте: (*)
Погрешан унос.
Девојачко презиме невесте:
Погрешан унос.
Име оца женика: (*)
Погрешан унос.
Име оца невесте: (*)
Погрешан унос.
Дан, месец и година венчања: (*)
Погрешан унос.
Општина и место венчања: (*)
Погрешан унос.
ЈМБГ женика: (*)
Погрешан унос
ЈМБГ невесте: (*)
Погрешан унос.
Адреса становања: (*)
Погрешан унос.
Име и презиме наручиоца: (*)
Погрешан унос.
Адреса становања наручиоца: (*)
Invalid Input
Место и поштански број наручиоца: (*)
Invalid Input
Контакт подаци:
Контакт фиксни или мобилни телефон: (*)
Е-маил:
Invalid Input
Тип обрасца: (*)
Invalid Input
Горе наведени подаци су тачни: (*)
Погрешан унос.
Неопозиво наручујем: (*)
Погрешан унос.
  

Документи се након обраде шаљу поштом на кућну адресу наручоца. Таксе и поштарина се плаћају поузећем.

 

Извод из матичне књиге рођених

ОБАВЕЗНО ПОПУНИТЕ СВА ПОЉА!!!
Приликом попуњавања користите латинично писмо, са домаћим словима: ć, č, š, đ, ž.

Број примерака: (*)
Погрешан унос
Име: (*)
Погрешан унос.
Презиме: (*)
Погрешан унос.
Девојачко презиме:
Погрешан унос.
(за особе женског пола)
Име и презиме оца: (*)
Погрешан унос.
Име мајке: (*)
Погрешан унос.
Девојачко презиме мајке: (*)
Погрешан унос.
Дан, месец и година рођења: (*)
Погрешан унос.
Општина и место рођења: (*)
Погрешан унос.
ЈМБГ: (*)
Погрешан унос
Адреса становања: (*)
Погрешан унос.
Име и презиме наручиоца: (*)
Погрешан унос.
Адреса становања наручиоца: (*)
Invalid Input
Место и поштански број наручиоца: (*)
Invalid Input
Уверење се издаје ради регулисања: (*)
Погрешан унос.
Контакт подаци:
Контакт фиксни или мобилни телефон: (*)
Е-маил:
Invalid Input
Тип обрасца: (*)
Invalid Input
Горе наведени подаци су тачни: (*)
Погрешан унос.
Неопозиво наручујем: (*)
Погрешан унос.
{CAPTCHA Antispam:caption} {CAPTCHA Antispam:body}
{CAPTCHA Antispam:validation}
{CAPTCHA Antispam:description}
  
Име и презиме оца: (*)

Документи се након обраде шаљу поштом на кућну адресу наручоца. Таксе и поштарина се плаћају поузећем.

 

Извод из матичне књиге умрлих

ОБАВЕЗНО ПОПУНИТЕ СВА ПОЉА!!!
Приликом попуњавања користите латинично писмо, са домаћим словима: ć, č, š, đ, ž.

Извод из матичне књиге умрлих
Број примерака: (*)
Погрешан унос
Име: (*)
Погрешан унос.
Презиме: (*)
Погрешан унос.
Девојачко презиме:
Погрешан унос.
(за особе женског пола)
Име и презиме оца: (*)
Погрешан унос.
Име мајке: (*)
Погрешан унос.
Девојачко презиме мајке: (*)
Погрешан унос.
Дан, месец и година смрти: (*)
Погрешан унос.
Општина и место смрти: (*)
Погрешан унос.
ЈМБГ: (*)
Погрешан унос
Име и презиме наручиоца: (*)
Погрешан унос.
Адреса становања наручиоца: (*)
Invalid Input
Место и поштански број наручиоца: (*)
Invalid Input
Контакт подаци:
Контакт фиксни или мобилни телефон: (*)
Е-маил:
Invalid Input
Тип обрасца: (*)
Invalid Input
Горе наведени подаци су тачни: (*)
Погрешан унос.
Неопозиво наручујем: (*)
Погрешан унос.
  

Документи се након обраде шаљу поштом на кућну адресу наручоца. Таксе и поштарина се плаћају поузећем.

 

Поткатегорије

  • Предузетништво
  • Обједињена процедура

    Обједињена процедура

    Обједињена процедура је поступак, или скуп поступака из области изградње које спроводи Општинска управа по службеној дужности, у име и за рачун странке, прибављањем потребних услова и других докумената од републичких и локалних јавних предузећа, Службе за катастар непокретности и других организација којима су поверена јавна овлашћења.

    Обједињена процедура представља значајну позитивну новину, уведену изменама и допунама Закона о планирању и изградњи из децембра 2014. године, која ће смањити кораке, трошкове и време изградње, прикључења на инфраструктуру и уписа права својине. Тиме ће се за привреду и грађане значајно поједноставити компликован процес прибављања докумената, потребних у различитим фазама изградње објеката.

    Систем обједињене процедуре је успостављен између Општине Прибој, ЈКП Услуга Прибој, "Телеком Србија" АД, Електросрбија д.о.о. – огранак Прибој и Републичког геодетског завода – Службе за катастар непокретности Прибој и других организација којима су поверена јавна овлашћења. Тиме је привреди и грађанима омогућено да, на једном месту, преко Јединственог шалтера Општине Прибој поднесу захтев са потребном документацијом и доказом о плаћеним таксама и накнадама, након чега ће општина, у име и за рачун странке, прибавити све потребне услове и остала документа од јавних предузећа и катастра и у законом прописаном року решити по захтеву.

    Ценовник издавања локацијских услова можете преузети овде.
    Преглед најчешћих грешака подносилаца захтева у обједињеној процедури можете преузети овде.